-4%

JLM Air Intake & EGR Cleaner 500 ml - Čistič sania a EGR

Bežná cena 13,20 € Špeciálna cena 12,70 € 10,58 €

Skladom - odosielame do 24 hod

Čistič sania a EGR chráni systém recirkulácie výfukových plynov (EGR) pred zanesením s karbónovými usadeninami, lepmi a lakmi. Veľmi efektívne čistí sanie a EGR od karbónu a usadenín.

SKU

0050

JLM čistič sania a čistič EGR čistí a chráni súčasti nasávacieho systému, ako sú sacie potrubie, ventil EGR a nasávacie ventily, ktoré sú zanesené výfukovými plynmi formou sadzí a iných usadenín. JLM čistič sania a čistič EGR rieši problémy s kolísajúcimi otáčkami pri voľnobehu.

  • Vlastnosti:
    • Rýchlo čistí systém recyklácie výfukových plynov EGR.
    • Optimalizuje prísun nasávaného vzduchu do motoru.
    • Zlepšuje výkon a akceleráciu motora.
    • Redukuje výfukové plyny.
    • Rozpúšta hrdzu, špinu a usadené sadze.
    • Upravuje kolísanie otáčok motora pri voľnobehu.

  • Použitie:
  • Najskôr zahrejte motor. V ďalšom kroku odstráňte flexibilnú hadicu v systéme nasávania vzduchu. Umiestnenie hadice závisí podľa toho, čo bude čistené:

    • Nachádza sa medzi turbodúchadlom / medzichladičom a sacím potrubím (čistenie zberača nasávania vzduchu a prívodných ventilov)

    • Pred turbodúchadlom (čistenie systému nasávania vzduchu pred turbokompresorom)

    • Pred ventilom EGR (čistenie ventilu EGR), podľa toho, ktorý diel chcete čistiť.

  • Objem: 500 ml
  • Dôležité:
    • Nestriekajte priamo cez medzichladič.
    • Pri aplikácii čistiaceho prostriedku JLM EGR môže dôjsť k zvýšeniu alebo zníženiu otáčok motora a môže dôjsť k zrážaniu naftového motora. Je to spôsobené pridaním kvapaliny a zmenou pomeru vzduch / palivo.
    • Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu.
    • Výrobok rozstrekujte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy do sacieho potrubia. Po každom rozprašovaní sa môžu otáčky motora zvýšiť alebo znížiť; počkajte, kým sa znova stabilizujú otáčky motora.
    • Ak počas aplikácie klesnú otáčky motora, je ich potrebné zvýšiť, aby sa zabránilo zhasnutiu motora (až približne 2000 otáčok za minútu).
    • Ak v priebehu aplikácie vzrastajú otáčky motora alebo sa objavý klepanie motora, počas prevádzky nechajte motor na voľnobehu. Nepridávajte!
    • Pri niektorých vozidlách je aplikácia jednoduchšia s použitím dodatočnej predlžovacej trubice.
    • Pokračujte, kým sa spotrebuje polovica produktu.
    • Nechajte motor bežať na voľnobehu 2 minúty.
    • Zastavte motor a znova pripojte prívodnú hadicu vzduchu.
    • Spustite motor a zvýšte otáčky motora približne 5 až 10 krát; neprekračujte 2500 otáčok za minútu alebo prejdite autom 3 až 5 km, aby ste pomohli uvoľniť všetok uhlík v systéme.
    • Pred vypnutím motora nechajte motor po dobu aspoň jednej minúty opäť voľnobeh.

  • UPOZORNENIE: NESTRIEKAJTE PRIAMO DO TURBA A INTERCOOLERU.
  • Našli sme ďalšie produkty o ktoré by ste mohli mať záujem!