JLM čistič sania a čistič EGR čistí a chráni súčasti nasávacieho systému, ako sú sacie potrubie, ventil EGR a nasávacie ventily, ktoré sú zanesené výfukovými plynmi formou sadzí a iných usadenín. JLM čistič sania a čistič EGR rieši problémy s kolísajúcimi otáčkami pri voľnobehu.
VLASTNOSTI:
Rýchlo čistí systém recyklácie výfukových plynov EGR.
Optimalizuje prísun nasávaného vzduchu do motoru.
Zlepšuje výkon a akceleráciu motora.
Redukuje výfukové plyny.
Rozpúšta hrdzu, špinu a usadené sadze.
Upravuje kolísanie otáčok motora pri voľnobehu.
POUŽITIE:
Najskôr zahrejte motor. V ďalšom kroku odstráňte flexibilnú hadicu v systéme nasávania vzduchu. Umiestnenie hadice závisí podľa toho, čo bude čistené:
Nachádza sa medzi turbodúchadlom / medzichladičom a sacím potrubím (čistenie zberača nasávania vzduchu a prívodných ventilov)
Pred turbodúchadlom (čistenie systému nasávania vzduchu pred turbokompresorom)
Pred ventilom EGR (čistenie ventilu EGR), podľa toho, ktorý diel chcete čistiť.
Objem:
500 ml
Dôležité:
Nestriekajte priamo cez medzichladič.
Pri aplikácii čistiaceho prostriedku JLM EGR môže dôjsť k zvýšeniu alebo zníženiu otáčok motora.
Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu.
Výrobok rozstrekujte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy do sacieho potrubia. Po každom rozprašovaní sa môžu otáčky motora zvýšiť alebo znížiť; počkajte, kým sa znova stabilizujú otáčky motora.
Ak počas aplikácie klesnú otáčky motora, je ich potrebné zvýšiť, aby sa zabránilo zhasnutiu motora (až približne 2000 otáčok za minútu).
Ak v priebehu aplikácie vzrastajú otáčky motora alebo sa objaví klepanie motora, počas prevádzky nechajte motor na voľnobehu. Nepridávajte!
Pri niektorých vozidlách je aplikácia jednoduchšia s použitím dodatočnej predlžovacej trubice.
Pokračujte, kým sa spotrebuje polovica produktu.
Nechajte motor bežať na voľnobehu 2 minúty.
Zastavte motor a znova pripojte prívodnú hadicu vzduchu.
Spustite motor a zvýšte otáčky motora približne 5 až 10 krát; neprekračujte 2500 otáčok za minútu alebo prejdite autom 3 až 5 km, aby ste pomohli uvoľniť všetok uhlík v systéme.
Pred vypnutím motora nechajte motor po dobu aspoň jednej minúty opäť na voľnobežných otáčkach.
UPOZORNENIE:
NESTRIEKAJTE PRIAMO DO TURBA A INTERCOOLERU.
Video návod
Našli sme ďalšie produkty o ktoré by ste mohli mať záujem